Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rokitno

Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn. „Wykonanie ekspertyz próbek popiołów pobranych z palenisk domowych”

Data ogłoszenia
2024-12-02
Termin składania ofert
2024-12-12 10:00
Treść

Rokitno, dnia 2 grudnia 2024 r.

Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Gmina Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno

NIP: 5372354808,

REGON: 030237664

Tel. 833453550, Fax. 833453563

e-mail: sekretariat@rokitno.pl

strona: www.rokitno.pl 

 

ZP.271.1.1.2024

Zapytanie ofertowe

na wykonanie zadania pn. „Wykonanie ekspertyz próbek popiołów pobranych z palenisk domowych”

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wykonanie ekspertyz

próbek popiołów pobranych z palenisk domowych”.

Do zadań Wykonawcy będzie należało:

  • świadczenie usług w zakresie wykonania badania 5 sztuk próbek odpadu paleniskowego w celu poznania składu określenia występowania ewentualnych zanieczyszczeń określonych w szczegółowym zakresie zamówienia. Wykonanie ekspertyzy w zakresie badania odpadów paleniskowych pod kątem spalania współspalania niedozwolonych substancji (śmieci/odpadów). Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości próbek do analizy w trakcie trwania umowy.
  • Przeszkolenie w siedzibie Zamawiającego 4 pracowników Urzędu Gminy. Uczestnik zostanie przeszkolony w zakresie wykonywania kontroli indywidualnych urządzeń grzewczych ze szczegółowym omówieniem specyfiki i metod poboru próbek odpadów paleniskowych oraz wymogów prawnych w tym zakresie. Przebyte szkolenie umożliwi uczestnikom zdobycie wiedzy i umiejętności w wykonywaniu kontroli różnego rodzaju urządzeń grzewczych. 
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
  2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Usługę należy wykonać w terminie:

Przeszkolenie 4  pracowników w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wykonywanie ekspertyz od daty podpisania umowy do 31.12.2025r.

 

 

  1. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego drogą elektroniczną na adres: sekretariat@rokitno.pl w terminie do dnia 12 grudnia 2024 r. do godz. 10:00.

 

  1. KRYTERIUM WYBORU OFERT – cena 100%

Oferta z najniższą ceną zostanie wybrana do realizacji zamówienia. Cenę należy podać w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy ze względu na złożenie najkorzystniejszej oferty przez różnych Wykonawców, o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.  Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm..). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

 

  1. Osobą do kontaktu:

Pani Emilia Połynko nr tel.:83 345 35 60, e-mail: e.polynko@rokitno.pl

 

  1. INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  • zmiany lub odwołania warunków postępowania;
  • unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  1. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wójt Gminy Rokitno

/-/ Jacek Szewczuk

 

W załączeniu:

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  2. Formularz ofertowy
  3. Wzór umowy
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczukdodano do BIP dnia 02-12-2024 11:56:04