Szczegóły
powrót do listy przetargówZapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn. „Wykonanie ekspertyz próbek popiołów pobranych z palenisk domowych”
Rokitno, dnia 2 grudnia 2024 r.
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Gmina Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno
NIP: 5372354808,
REGON: 030237664
Tel. 833453550, Fax. 833453563
e-mail: sekretariat@rokitno.pl
strona: www.rokitno.pl
ZP.271.1.1.2024
Zapytanie ofertowe
na wykonanie zadania pn. „Wykonanie ekspertyz próbek popiołów pobranych z palenisk domowych”
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wykonanie ekspertyz
próbek popiołów pobranych z palenisk domowych”.
Do zadań Wykonawcy będzie należało:
- świadczenie usług w zakresie wykonania badania 5 sztuk próbek odpadu paleniskowego w celu poznania składu określenia występowania ewentualnych zanieczyszczeń określonych w szczegółowym zakresie zamówienia. Wykonanie ekspertyzy w zakresie badania odpadów paleniskowych pod kątem spalania współspalania niedozwolonych substancji (śmieci/odpadów). Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości próbek do analizy w trakcie trwania umowy.
- Przeszkolenie w siedzibie Zamawiającego 4 pracowników Urzędu Gminy. Uczestnik zostanie przeszkolony w zakresie wykonywania kontroli indywidualnych urządzeń grzewczych ze szczegółowym omówieniem specyfiki i metod poboru próbek odpadów paleniskowych oraz wymogów prawnych w tym zakresie. Przebyte szkolenie umożliwi uczestnikom zdobycie wiedzy i umiejętności w wykonywaniu kontroli różnego rodzaju urządzeń grzewczych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Usługę należy wykonać w terminie:
Przeszkolenie 4 pracowników w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
Wykonywanie ekspertyz od daty podpisania umowy do 31.12.2025r.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego drogą elektroniczną na adres: sekretariat@rokitno.pl w terminie do dnia 12 grudnia 2024 r. do godz. 10:00.
- KRYTERIUM WYBORU OFERT – cena 100%
Oferta z najniższą ceną zostanie wybrana do realizacji zamówienia. Cenę należy podać w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy ze względu na złożenie najkorzystniejszej oferty przez różnych Wykonawców, o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm..). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Osobą do kontaktu:
Pani Emilia Połynko nr tel.:83 345 35 60, e-mail: e.polynko@rokitno.pl
- INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania warunków postępowania;
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wójt Gminy Rokitno
/-/ Jacek Szewczuk
W załączeniu:
- Opis przedmiotu zamówienia
- Formularz ofertowy
- Wzór umowy