Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rokitno

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości komunalnej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Rokitno Rokitno 39A 21-504 Rokitno
Data ogłoszenia
2024-07-25
Termin składania dokumentów
2024-08-07
Wymagane wykształcenie

Posiadanie wykształcenia wyższego.

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:
  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie wykształcenia wyższego.
  5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów dotyczących działalności samorządu terytorialnego – m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących finansowania zadań ze środków zewnętrznych.
  2. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych obowiązujących na stanowisku.
  3. Znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office.
  4. Prawo jazdy kategorii B.
  1. Predyspozycje osobowościowe i umiejętności interpersonalne:
  1. komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  2. odporność na stres, systematyczność i zaangażowanie,
  3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  4. gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
Zakres obowiązków
  1. Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
  1. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, wodą i ściekami.
  2. Prowadzenie spraw związanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi, wodą i ściekami na terenie gminy Rokitno (umowy, postępowania).
  3. Prowadzenie ewidencji księgowej przypisów, odpisów, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wodą i ściekami.
  4. Prowadzenie egzekucji dotyczących opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadami, dostarczanie wody oraz odprowadzenie ścieków (wezwania do zapłaty, tytuły wykonawcze).
  5. Bezpośrednia obsługa mieszkańców.
  6. Realizacja zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, wody i ścieków (kontrole, analizy, sprawozdania).
Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
  3. Potwierdzone przez kandydata „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów dotyczące:
  4. wykształcenia,
  5. stażu pracy,
  6. posiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.).
  7. Oświadczenie o:
  8. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  9. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata
    do potrzeb związanych z rekrutacją,
  11. zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych,
  12. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających
    w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
    z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
  13. o spełnianiu wymagań dodatkowych wymienionych w dziale II ogłoszenia
  14. Kwestionariusz osobowy według wzoru załączonego do ogłoszenia.
  15. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.
Warunki pracy
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. Wymiar zatrudnienia: cały etat.
  2. Miejsce pracy: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A.
  3. 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa
    w pięciodniowym tygodniu pracy – praca jednozmianowa.
  4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami.
  5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie
    o pracownikach samorządowych.
  6. Termin zatrudnienia - od dnia 8 sierpnia 2024 roku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Inne informacje:
    1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno w miesiącu kwiecień 2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.
Miejsce składania dokumentów
  1. Inne Informacje
    1. Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko ds. księgowości podatkowej” należy składać do dnia 7 lipca 2024 roku w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno (pokój nr 16 – I piętro) do godz. 15.00 lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno (decyduje data wpływu do Urzędu). Na kopercie należy umieścić adres do korespondencji.
Uwagi
  1. Inne informacje:
    1. Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
    2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
      (Dz. U. z 2022 r. 530).
    3. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie, telefonicznie lub mailowo.
    4. Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
    5. Osoby, których kandydatura nie została wybrana w postępowaniu konkursowym mogą odebrać swoje dokumenty w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia o wynikach naboru. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczuk
Dodano do BIP dnia 25-07-2024 12:10:42