Szczegóły
powrót do listy przetargówUsuwanie wyrobów zawierających azbest-część 3
Rokitno, dnia 03.06.2025 r.
Zamawiający
Gmina Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno
tel. 83 345 35 50, fax. 83 345 35 63,
e-mail. sekretariat@rokitno.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest-część 3” z terenu Gminy Rokitno”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dotyczącej usunięcia wyrobów zawierających azbest w zakres którego wchodzi ich pakowanie, załadunek, transport i przekazanie na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Rokitno, w ilości około 107,790 Mg.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Wykonawca poinformuje mieszkańców o dokładnym terminie odbioru wyrobów zawierających azbest.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wygenerowanych potwierdzeń wystawienia karty przekazania odpadów w systemie BDO w formie wydruku dokumentu pdf. WAŻNE !!! Data przekazania odpadów na składowisko nie może być późniejsza niż 30.11.2025 roku.
5) Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy.
6) Wykonawca dokona uporządkowania terenu po zakończeniu odbioru azbestu oraz wypłaci odszkodowanie z tytułu ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi.
7) Wykonawca nie może odmówić naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia odbioru azbestu lub związanych z nimi bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
8) Wykonawca dokona ważenia płyt azbestowo-cementowych przy użyciu własnych urządzeń na posesji mieszkańca gminy. W dniu ważenia Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołów odbioru odpadów.
9) Dostarczenie Zamawiającemu:
a) oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac
b) sprawozdania z wykonanej usługi zawierające co najmniej wykaz nieruchomości, z których usuwany był azbest, datę wykonania usługi, ilość materiałów zawierających azbest usuniętych z posesji w Mg,
c) karty przekazania odpadów na składowisko sporządzone wg. art. 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach,
d) protokołów odbioru azbestu z poszczególnych posesji,
e) kwitów wagowych, potwierdzających wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych.
10) Podana ilość wyrobów azbestowych ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest.
11) Odbiór, pakowanie, ważenie, załadunek i transport odpadów zawierających azbest będzie wykonywany przy użyciu własnych maszyn i urządzeń Wykonawcy.
12) Wywóz odpadów zawierających azbest będzie wykonany własnym specjalistycznym pojazdem Wykonawcy z zachowaniem obowiązujących przepisów.
W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1 Mg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ponieważ podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
2. Termin realizacji zadania – do 30 listopada 2025 roku.
3. Warunkiem udziału w zamówieniu jest:
1) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
2) potwierdzenie, że uzyskany azbest będzie przekazywany do zakładu, który zajmuje się utylizacją azbestu,
3) dysponowanie niezbędnym sprzętem potrzebnym do realizacji usługi (posiadanie, wynajęcie, itp.).
Wraz z ofertą cenową Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest wydane zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach obowiązującego do końca terminu wykonania zamówienia, jak również umowy podpisanej ze składowiskiem odpadów azbestowych, posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów, gwarantującej ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia.
4. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) dokumenty dotyczące uprawnień na prace związane z materiałami zawierającymi azbest na danym terenie i na transport takich odpadów,
2) informacje na temat osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie,
3) informacja o zakładzie przyjmującym azbest – należy przedstawić kserokopię umowy zawartej pomiędzy wykonawcą, a zakładem przyjmującym azbest na jego utylizację,
4) oświadczenie o posiadaniu/wynajęciu na czas wykonywania zamówienia niezbędnego sprzętu.
Wszystkie załączone do oferty dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta powinna być przygotowana zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania cenowego.
4) Oferta powinna zawierać kalkulację przedstawiającą wszystkie koszty za wykonanie przedmiotu zamówienia.
5) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz opisem przedmiotu zamówienia koniecznymi do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
7) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
9) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
10) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. W prowadzonym postępowaniu wszelkie informacje, oświadczenia, wnioski itp. będą przekazywane na piśmie.
Do kontaktu z wykonawcami upoważniona jest : Pani Magdalena Pietruszewska, tel.83/345-35-57, w dni robocze, tj. poniedziałek-piątek, w godz.800- 1500.
7. Miejsce składania ofert.
Podpisane oferty należy złożyć do dnia 12 czerwca 2025r. do godz. 12.00 w Urzędzie Gminy w Rokitnie w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na usuwanie wyrobów zawierających azbest- Część 3 z terenu Gminy Rokitno”. Otwarcie ofert odbędzie się 12 czerwca 2025 r. o godz. 12:15.
Dopuszczalne jest również złożenie oferty w formie elektronicznej (skan) na adres e-mail: sekretariat@rokitno.pl
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną wzięte pod uwagę.
8. Kryterium wyboru oferty: cena – 100%
Oferta z najniższą ceną za 1 Mg zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
11. Do niniejszego zaproszenia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wójt Gminy Rokitno
/-/ Jacek Szewczuk
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 - Projekt umowy
3. Załącznik do umowy nr 1 - Protokół odbioru odpadów
4. Załącznik do umowy Nr 2 - Protokół odbioru końcowego
5. Załącznik nr 3 – Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych