Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rokitno

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. księgowości gospodarki komunalnej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Rokitno Rokitno 39A 21-504 Rokitno
Data ogłoszenia
2024-07-29
Termin składania dokumentów
2024-08-07
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie wykształcenia wyższego.
  5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów dotyczących działalności samorządu terytorialnego – m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  2. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych obowiązujących na stanowisku.
  3. Znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office.
  4. Prawo jazdy kategorii B.

III. Predyspozycje osobowościowe i umiejętności interpersonalne:

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • odporność na stres, systematyczność i zaangażowanie,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, wodą i ściekami.
  2. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, wodą i ściekami na terenie Gminy Rokitno (umowy, postępowania, system Aquarius).
  3. Prowadzenie ewidencji księgowej przypisów, odpisów, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wodą i ściekami.
  4. Prowadzenie egzekucji dotyczących opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadami, dostarczanie wody oraz odprowadzenie ścieków (wezwania do zapłaty, tytuły wykonawcze).
  5. Bezpośrednia obsługa mieszkańców.
  6. Realizacja zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, wody i ścieków (kontrole, analizy, sprawozdania).

 

Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
  3. Potwierdzone przez kandydata „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów dotyczące:
    • wykształcenia,
    • stażu pracy,
    • posiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.).
  4. Oświadczenie o:
    • braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata
      do potrzeb związanych z rekrutacją,
    • zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych,
    • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających
      w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
      z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
    • o spełnianiu wymagań dodatkowych wymienionych w dziale II ogłoszenia
  5. Kwestionariusz osobowy według wzoru załączonego do ogłoszenia.
  6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.
Warunki pracy
  1. Wymiar zatrudnienia: cały etat.
  2. Miejsce pracy: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A.
  3. 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa
    w pięciodniowym tygodniu pracy – praca jednozmianowa.
  4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami.
  5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie
    o pracownikach samorządowych.
  6. Termin zatrudnienia - od dnia 9 sierpnia 2024 roku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno w miesiącu czerwiec 2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %.
Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko ds. księgowości gospodarki komunalnej” należy składać do dnia 7 sierpnia 2024 roku w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno (pokój nr 16 – I piętro) do godz. 15.00 lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno (decyduje data wpływu do Urzędu). Na kopercie należy umieścić adres do korespondencji.

Uwagi
  1. Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
  2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. 530).
  3. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie, telefonicznie lub mailowo.
  4. Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
  5. Osoby, których kandydatura nie została wybrana w postępowaniu konkursowym mogą odebrać swoje dokumenty w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia o wynikach naboru. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 


Wybrany kandydat
Karolina Wiszniewska

Uzasadnienie wyboru
Kandydatka spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wyższe wykształcenie. Predyspozycje w/w osoby gwarantują prawidłowe wykonywanie zadań na stanowisku.
Karolina Wiszniewska

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczuk
Dodano do BIP dnia 29-07-2024 10:46:07