STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Symbol oferty
OK.2110.2.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Rokitno Rokitno 39A 21-504 Rokitno
Data ogłoszenia
2023-03-17
Termin składania dokumentów
2023-03-29
Wymagane wykształcenie
WYŻSZE
Wymagania związane ze stanowiskiem
I. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie wykształcenia wyższego.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów dotyczących działalności samorządu terytorialnego – m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących finansowania zadań gminy ze środków zewnętrznych.
- Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych obowiązujących na stanowisku.
- Znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office.
- Prawo jazdy kategorii B.
III. Predyspozycje osobowościowe i umiejętności interpersonalne:
1. komunikatywność i wysoka kultura osobista,
2. odporność na stres, systematyczność i zaangażowanie,
3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
4. gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
Zakres obowiązków
IV. Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, wodą i ściekami.
- Prowadzenie spraw związanych z systemem gospodarowania odpadami komunalnymi, wodą i ściekami na terenie gminy Rokitno (umowy, postępowania).
- Prowadzenie ewidencji księgowej przypisów, odpisów , opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wodą i ściekami,
- Prowadzenie egzekucji opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadami, dostarczanie wody i odprowadzenie ścieków (wezwania do zapłaty, tytuły wykonawcze).
- Bezpośrednia obsługa mieszkańców.
- Realizacja zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, gospodarowania za wodę i ścieki. (kontrole, analizy, sprawozdania).
Wymagane dokumenty
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
- Potwierdzone przez kandydata „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów dotyczące: wykształcenia, stażu pracy, posiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.).
- Oświadczenie o:
a) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c)wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata do potrzeb związanych z rekrutacją,
d) zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych,
e) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
f) o spełnianiu wymagań dodatkowych wymienionych w dziale II ogłoszenia - Kwestionariusz osobowy według wzoru załączonego do ogłoszenia.
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.
Warunki pracy
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Wymiar zatrudnienia: cały etat.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A.
- 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa
w pięciodniowym tygodniu pracy – praca jednozmianowa. - Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami.
- Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie
o pracownikach samorządowych. - Termin rozpoczęcia pracy - od dnia 11 kwietnia 2023 roku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno
w miesiącu lutym 2023 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
Miejsce składania dokumentów
- Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem na kopercie: „Konkurs
na stanowisko ds. księgowości gospodarki komunalnej” należy składać do dnia 29 marca 2023 roku w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno (pokój nr 17 – I piętro) do godz. 15.00 lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno (decyduje data wpływu do Urzędu). Na kopercie należy umieścić adres do korespondencji.
Uwagi
- Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. 1282 z późn. zm.).
- Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie, telefonicznie lub mailowo.
- Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
- Osoby, których kandydatura nie została wybrana w postępowaniu konkursowym mogą odebrać swoje dokumenty w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia o wynikach naboru. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Wybrany kandydat
Marta Dziem zam. Rokitno
Uzasadnienie wyboru
Kandydatka spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wyższe wykształcenie. Predyspozycje w/w osoby gwarantują prawidłowe wykonywanie zadań na stanowisku.
Marta Dziem zam. Rokitno
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczuk
Dodano do BIP dnia 17-03-2023 09:59:43
Dodano do BIP dnia 17-03-2023 09:59:43