Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rokitno

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I PROMOCJI GMINY

Symbol oferty
OK.2110.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Rokitno Rokitno 39A 21-504 Rokitno
Data ogłoszenia
2023-01-17
Termin składania dokumentów
2023-01-26
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Wymagania niezbędne:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja).
  5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów dotyczących działalności samorządu terytorialnego – m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących finansowania zadań gminy ze środków zewnętrznych.
  2. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych obowiązujących na stanowisku.
  3. Znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office.
  4. Prawo jazdy kategorii B.

III. Predyspozycje osobowościowe i umiejętności interpersonalne:

1. komunikatywność i wysoka kultura osobista,
2. odporność na stres, systematyczność i zaangażowanie,
3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
4. gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.

Zakres obowiązków

VI. Zakres podstawowych zadań na stanowisku:

 W zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych:

1) pozyskiwanie informacji o możliwych do uzyskania środków finansowych z funduszy zewnętrznych - krajowych i zagranicznych;

2) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne;

3) koordynowanie i monitorowanie działań związanych ze zgłoszonymi do dofinansowania ze środków zewnętrznych projektów, prowadzenie ewidencji projektów;

4) sporządzanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie oraz dokumentacji dla wybranych projektów i przedsięwzięć;

5) sporządzanie wniosków o płatność dla projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych;

6) monitorowanie i ocena realizowanych projektów, koordynacja działań w zakresie promocji projektów;

7) prowadzenie korespondencji dotyczącej projektów z Instytucją Zarządzająca, Wdrażającą i Pośredniczącą oraz z innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu programów, projektów, przedsięwzięć;

8) współpraca z pracownikami Urzędu Gminy i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia dokumentów programowych i strategicznych;

9) ogólna znajomość systemu zagadnień związanych ze wsparciem z funduszy zewnętrznych społeczności lokalnej;

10) udział w planowaniu i przygotowywaniu niezbędnych dokumentów strategicznych służących dla pozyskania i prawidłowego pozyskania środków zewnętrznych;

11) udział w opracowywaniu programów inwestycyjnych;

12) współpraca ze społecznością lokalną w zakresie opracowywania i realizowania wspólnych programów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;

W zakresie promocji:

1) popularyzowanie gminy ze względu na jej atrakcyjność dla potencjalnych inwestorów;

2) przygotowywanie i promocja ofert inwestycyjnych;

3) udział w konsultacjach społecznych prowadzonych przez instytucje wszystkich szczebli administracji państwowej i samorządowej dotyczących projektów strategii, programów, planów oraz innych dokumentów strategicznych mogących mieć wpływ na rozwój gminy;

4) przygotowywanie materiałów promocyjnych do publikacji;

5) podejmowanie działań na rzecz rozwoju kultury i turystyki na terenie gminy, współpraca w tym zakresie z gminnymi jednostkami kultury, stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi

W pozostałym zakresie:

1) prowadzenie procedur w celu uzyskania zezwolenia na wycinkę drzew rosnących na nieruchomościach gminnych;

2) wykonywanie zadań związanych z wycinką drzew rosnących na nieruchomościach prywatnych;

3) tworzenie i aktualizacja ewidencji zabytków i pomników przyrody w gminie, w tym współdziałanie z konserwatorem zabytków;

4) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych;

5) organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi;

6) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, w tym przygotowywanie projektów uchwał w sprawie uchwalenia programu opieki nad zwierzętami w gminie.

7) przyjmowanie zgłoszeń w sprawie bezdomnych zwierząt, porzuconych lub padłych zwierząt oraz eliminowanie zagrożenia i podejmowanie działań prewencyjnych w tym zakresie;

8) nadzorowanie realizacji gminnego programu usuwania azbestu.;

9) sporządzanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych na wymianę azbestowych pokryć dachowych.

 

Wymagane dokumenty

V. Wymagane dokumenty:

 

  1. List motywacyjny
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
  3. Potwierdzone przez kandydata „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów dotyczące: wykształcenia, stażu pracy, posiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.).
  4. Oświadczenie o:
    a) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata
    do potrzeb związanych z rekrutacją,
    d) zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych,
    e) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających
    w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
    z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
    f) o spełnianiu wymagań dodatkowych wymienionych w dziale II ogłoszenia
  5. Kwestionariusz osobowy według wzoru załączonego do ogłoszenia.
  6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.
Warunki pracy

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Wymiar zatrudnienia: cały etat.
  2. Miejsce pracy: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A.
  3. 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa
    w pięciodniowym tygodniu pracy – praca jednozmianowa.
  4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami.
  5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie
    o pracownikach samorządowych.
  6. Termin zatrudnienia - od dnia 1 lutego 2023 roku.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno w miesiącu grudniu 2022 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy” należy składać do dnia 26 stycznia 2023 roku w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno (pokój nr 17 – I piętro) do godz. 15.00 lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno (decyduje data wpływu do Urzędu). Na kopercie należy umieścić adres do korespondencji.

Uwagi
  1. Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
  2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. 1282 z późn. zm.).
  3. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie, telefonicznie lub mailowo.
  4. Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
  5. Osoby, których kandydatura nie została wybrana w postępowaniu konkursowym mogą odebrać swoje dokumenty w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia o wynikach naboru.
    Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
  • pdf 1,8 MB pobrano: 18 razy
  • docx 13,2 KB pobrano: 2 razy
  • docx 12,5 KB pobrano: 2 razy
  • docx 11,8 KB pobrano: 11 razy

  • Wybrany kandydat
    Marta Szymczuk

    Uzasadnienie wyboru
    Kandydatka spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wyższe wykształcenie oraz wykazała się znajomością przepisów prawnych oraz procedur związanych z powyższym stanowiskiem. Predyspozycje w/w osoby gwarantują prawidłowe wykonywanie zadań na stanowisku.
    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczuk
    Dodano do BIP dnia 17-01-2023 11:31:35