Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rokitno

Odpowiedzi na pytania do zapytania ofertowego

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść

Rokitno, dnia 14.09.2020 r.

Zamawiający

Gmina Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno

NIP: 5372354808, REGON: 030237664

Tel. 833453550, Fax. 833453563

e-mail: sekretariat@rokitno.pl 

strona: www.rokitno.pl

 

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

 

Sprawa: postępowanie o udzielenie zamówienia ofertowego na wykonanie strony promocyjnej urzędu oraz przygotowanie filmu promocyjnego

 

 

Gmina Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno udziela odpowiedzi na zadane pytania:

 

Pytanie nr 1

Proszę o potwierdzenie lub sprostowanie:
Film będzie składał się z:
- jednego ujęcia, na którym będzie prezentowana osoba migająca,

- równocześnie odtwarzanego nagrania lektorskiego (ten sam tekst),

- napisów (ten sam tekst),

- ew. dodatkowych elementów graficznych.

Odpowiedź 1

Film ma składać się z jednego ujęcia, na którym widoczna osoba będzie tłumaczyła na język migowy tekst, który będzie w tym samym czasie odczytywany przez lektora oraz prezentowany jako napisy w dolnej części ekranu. Zamawiający przewiduje umieszczenie w tle, w górnym rogu ekranu herbu gminy.

 

Pytanie nr 2

"W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 2 nagrania video w podobnym charakterze"
Jak należy rozumieć "podobny charakter"? Jakie dokładnie kryteria musi spełniać wykonane nagranie? Chodzi faktycznie o "nagranie", czy kompletny zrealizowany film, zawierający ujęcia, które spełniają określone wymogi?

Odpowiedź 2

Przez podobny charakter filmu należy rozumieć nagrania, które wymagały od Wykonawcy umiejętności złożenia sygnałów audio- wizualnych z różnych źródeł i zsynchronizowania ich w czasie np.:

  • nagrań z udziałem lektora języka migowego i lektora lub,
  • nagrania z udziałem lektora języka migowego i napisów.

Zamawiający dopuszcza też nagrania innego rodzaju na podstawie których Wykonawca jest w stanie bezspornie dowieść, że posiada umiejętności, które są niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

 

Pytanie nr 3

W nawiązaniu do zapytania ofertowego pn. "Część II: przygotowanie filmu promocyjnego, którego treść będzie dostępna dla osób z niepełnosprawnościami prezentującego główne zadania realizowane przez Zamawiającego", chciałem zapytać czy mogą Państwo określić jakie są główne zadania realizowane przez Zamawiającego jakie należy uwzględnić w filmie?

Odpowiedź nr 3

Treści prezentowane w nagraniu Zamawiający dostarczy Wykonawcy w formie pisemnej w terminie do 7 dni roboczych od podpisania umowy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia, podrozdział 4.2, pkt 2.

 

Pytanie nr 4

Chciałabym dopytać o wykaz usług - jest wskazane 20 stron? Czy źle to rozumiem?

Odpowiedź 4

W istotnych warunkach zamówienia na część I, Zamawiający określił, że Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać doświadczenie. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 2 strony internetowe dla podmiotów publicznych lub 2 strony internetowe spełniające wytyczne WCAG 2, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych usług wraz z referencjami lub opiniami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie.

 

Plik źródłowy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Szewczuk Jacek
dodano do BIP dnia 14-09-2020 12:52:15