Szczegóły
powrót do listy przetargówZakup i dostawa macierzy, dysków twardych i zasilaczy UPS wraz z montażem i konfiguracją w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
Rokitno, dnia 16.06.2025 r.
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Gmina Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno
NIP: 5372354808,
REGON: 030237664
Tel. 833453550, Fax. 833453563
e-mail: sekretariat@rokitno.pl
strona: www.rokitno.pl
Zapytanie ofertowe
na zakup i dostawę macierzy, dysków twardych i zasilaczy awaryjnych UPS wraz z montażem i konfiguracją w ramach programu „Cyberbezpieczny samorząd”
Podstawa wszczęcia postępowania:
- Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach konkursu grantowego pn. „Cyberbezpieczny samorząd”, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach programu Fundusze Europejskie na rozwój cyfrowy 2021-2027 (FERC).
- §6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Rokitno i jednostkach organizacyjnych Gminy Rokitno stanowiącego Załącznik do zarządzenia NR 12/2021 Wójta Gminy Rokitno z dnia 11 lutego 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Rokitno i jednostkach organizacyjnych Gminy Rokitno, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
- Zamawiający informuje, że może unieważnić postępowanie gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Rokitno do zawarcia umowy.
I. MIEJSCE PUBLIKACJI ZAPYTANIA I KOMUNIKACJA Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Bezpłatny i nieograniczony dostęp do Zapytania ofertowego:
a) na stronie internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
b) na stronie internetowej BIP Zamawiającego: https://ugrokitno.bip.lubelskie.pl
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Komunikacja z Zamawiającym w sprawie procedury odbywa się elektronicznie na stronie niniejszego ogłoszenia w Bazie Konkurencyjności (sekcja: PYTANIA).
4. W przypadku zawieszenia działalności BK2021 potwierdzonego odpowiednim komunikatem w BK2021 dopuszcza się komunikację przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sekretariat@rokitno.pl. W tytule maila należy wpisać tytuł zapytania ofertowego.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania.
6. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania.
7. Wszelkie zmiany Zamawiający zamieszcza na Bazie konkurencyjności (BK2021) pod adresem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
8. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców.
9. Zamawiający nie udziela telefonicznie informacji dotyczących treści Zapytania.
10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania w sposób wskazany w pkt. 2 niniejszego rozdziału, jednak nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.
11. Na stronach internetowych wskazanych w punkcie 1 Zamawiający będzie publikował wszelkie informacje dotyczące procedury, w tym odpowiedzi na wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania i zmiany treści Zapytania.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Zakup i dostawa macierzy, dysków twardych i zasilaczy UPS
wraz z montażem i konfiguracją w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
III. TERMIN REALIZACJI ZADANIA – do 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Powyższy termin należy rozumieć jako datę bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
IV. WARUNKIEM UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU JEST:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej lub takie podmioty działające wspólnie (konsorcja), wobec których nie zachodzą podstawy wykluczenia wymienione poniżej.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie posiadają powiązań osobowych lub kapitałowych.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy:
a) posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
5. pozostawaniu Wykonawcy z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do bezstronności tych osób.
b) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w pkt. 2 i 3.
5. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona.
6. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
V. ODRZUCENIE OFERTY
Oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, jeżeli:
a) Wykonawca podlega wykluczeniu,
b) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonym w Zapytaniu,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna być przygotowana zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania oraz załączników stanowiących jego integralną część.
4. Oferta powinna zawierać kalkulację przedstawiającą wszystkie koszty za wykonanie przedmiotu zamówienia,
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz opisem przedmiotu zamówienia koniecznymi do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
9. Ofertę, wszelkie oświadczenia i dokumenty w ramach przedmiotowego postępowania Wykonawca składa elektronicznie za pośrednictwem Bazy konkurencyjności (BK2021) pod adresem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
w następujący sposób:
1) dokument sporządzony elektronicznie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
2) skan dokumentu sporządzonego jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem poświadczony za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez tą samą osobę, która podpisała dokument w postaci papierowej.
10. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
12. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. DOKUMENTY JAKIE WYKONAWCA POWINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą przedłożyć:
1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2.
2. Specyfikację proponowanych macierzy, dysków twardych i zasilaczy awaryjnych UPS.
3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, Załącznik nr 3.
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
IX. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej drogą elektroniczną za pośrednictwem Bazy konkurencyjności (BK2021) pod adresem
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
nie później niż do dnia 27 czerwca 2025 r. do godziny 12.00
2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. W przypadku złożenia oferty po upływie w/w terminu Zamawiający odrzuci ofertę.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27 czerwca 2025 r. o godz. 12.15.
5. Otwarcie ofert odbywa się bez udziału Wykonawców.
X. OPIS KRYTERIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
1. Ocena ofert będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Punktacja przyznana ofercie Wykonawcy będzie sumą punktacji uzyskanej w każdym z niżej wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Komisja dokona oceny ofert na podstawie poniższych kryteriów: Kryterium „Cena” – 100%
Punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena oferty najtańszej
Liczba punktów = x 100
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PRZY WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIAUMOWY
1. Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę o wyborze oferty najkorzystniejszej.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania.
3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o sposobie i terminie zawarcia.
XII. PRZESŁANKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli:
1. nie złożono żadnej oferty;
2. wszelkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
XIII. INFORMACJE KOŃCOWE
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o postanowienia Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2024 poz. 1061).
2. Zgodnie z art. 701 § 3 ustawy Kodeks cywilny Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków niniejszego Zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert.
3. Zamawiający zgodnie z art. 703 § 2 ustawy Kodeks cywilny zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić uczestników postępowania o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
XIV. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy że:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Rokitno z siedzibą w Urzędzie Gminy Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno.
2) Powołany został Inspektor Danych Osobowych - w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Kontakt z inspektorem możliwy jest drogą elektroniczną inspektorochronydanych@rokitno.pl lub listownie na adres Urząd Gminy Rokitno 39,A 21-504 Rokitno.
3) Państwa dane przetwarzane będą w celu - związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 r. poz. 1605).
4) Posiadają Państwo prawo - dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania , usunięcia (prawo do bycia zapomnianym z wyjątkiem sytuacji gdy dane są niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa, któremu podlega Administrator danych), prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody niewynikającej z obowiązków nałożonych przez przepisy prawa), oraz prawo do przenoszenia swoich danych.
5) Państwa dane nie są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego oraz Administrator danych nie stosuje profilowania Państwa danych osobowych.
6) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
7) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1270 z późn. zm.), a także art. 6 ust. 1 lit. b) ww. Rozporządzenia w związku z tym, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której strona jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.
8) Dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług hosting poczty mailowej, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów ewidencyjnych. podmiotom świadczącym usługi archiwistyczne oraz brakowania dokumentacji i nośników danych.
9) Odbiorcami danych są również dostawcy usług pocztowych w przypadku korespondencji przesyłanej drogą pocztową, a także inni odbiorcy wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym podmiot, który współfinansuje zamówienie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa tj. Minister Funduszy i Polityki Regionalnej - jako Instytucja Zarządzająca FERC 2021-2027 oraz zarządzająca Centralnym Systemie Teleinformatycznym wspierającym realizację FERC 2021-2027, a także Centrum Projektów Polska Cyfrowa jako Instytucja Pośrednicząca FERC 2021-2027.
10) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
11) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
b) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
12) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) Rozporządzenia prawo do usunięcia danych Osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
c) na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia.
13) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
14) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
15) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
16) Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w dokumentacji postępowania tworzonej przez Administratora, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w dokumentacji postępowania tworzonej przez Administratora, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
17) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
18) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności dokumentacji postępowania tworzonej przez Administratora.
19) Ponadto informujemy, że w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia
XV. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
XVI. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
XVII. Do niniejszego zaproszenia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
XVIII. ZAŁĄCZNIKI STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ ZAPYTANIA
1. Załącznik nr 1- Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2- Formularz ofertowy
3. Załącznik nr 3- Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
4. Załącznik nr 4 – Wzór umowy
Wójt Gminy Rokitno
/-/ Jacek Szewczuk