Podinspektor ds. obsługi organów gminy i kadr w Urzędzie Gminy Rokitno
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Rokitno Rokitno 39A 21-504 Rokitno
Data ogłoszenia
2018-08-29
Termin składania dokumentów
2018-09-07
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie co najmniej średnie(preferowane wykształcenie wyższe kierunek: administracja).
Wymagania związane ze stanowiskiem
I. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie co najmniej średnie(preferowane wykształcenie wyższe kierunek: administracja).
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
II. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Kodeksu pracy oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office, znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz organizowania czasu pracy, komunikatywność.
- Obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
Zakres obowiązków
- Obsługa sekretariatu Urzędu Gminy.
- Przyjmowanie korespondencji wpływającej i rejestrowanie jej w Elektronicznym Systemie Obiegu Dokumentów.
- Obsługa techniczno-biurowa i kancelaryjna Rady Gminy i jej organów, narad
i zebrań organizowanych przez Wójta Gminy, w tym prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy. - Organizowanie współpracy z sołectwami.
- Prowadzenie spraw osobowych Wójta, pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych oraz dokumentacji osób odbywających staż
w Urzędzie Gminy. - Realizacja zadań wynikających z programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami w zakresie działalności pożytku publicznego.
- Realizacja zadań w zakresie profilaktyki zdrowotnej.
- Archiwizacja dokumentów z zakresu czynności wykonywanych na stanowisku.
Wymagane dokumenty
1. Potwierdzone przez kandydata kopie dokumentów dotyczące:
- wykształcenia,
- stażu pracy,
- osiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.)
2. Oświadczenie o:
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśl ne przestępstwa skarbowe,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata do potrzeb związanych z rekrutacją.
3. Kwestionariusz osobowy według wzoru załączonego do ogłoszenia.
4. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.
Warunki pracy
- Wymiar zatrudnienia: cały etat.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy w Rokitnie.
- 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa w pięciodniowym tygodniu pracy.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno
w miesiącu lipcu 2018 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
Miejsce składania dokumentów
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 7 września 2018r.
w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno do godz. 15.00. - Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260).
Uwagi
- Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ofercie zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rokitno.
- Osoby spełniające wyżej wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie lub telefonicznie.
- Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej www.ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Załączniki
Wybrany kandydat
Katarzyna Tur zam. Biała Podlaska
Uzasadnienie wyboru
Kandydatka posiada wykształcenie wyższe wymagane na stanowisku podinspektora, staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego i wykazała się znajomością zagadnień wykonywanych na stanowisku
Agnieszka Struczuk zam. Rokitno
Katarzyna Tur zam. Biała Podlaska
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczuk
Dodano do BIP dnia 29-08-2018 13:25:05
Dodano do BIP dnia 29-08-2018 13:25:05