Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rokitno

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Urzędzie Gminy Rokitno

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Rokitno Rokitno 39A 21-504 Rokitno
Data ogłoszenia
2018-01-29
Termin składania dokumentów
2018-02-09
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie co najmniej średnie(preferowane wykształcenie wyższe kierunek: administracja, ekonomia).

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  6. Staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  7. Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Prawa zamówień publicznych.
  8. Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office, znajomość obsługi urządzeń biurowych.
  9. Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz organizowania czasu pracy, komunikatywność.
  10. Obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie procedur w celu uzyskania zezwolenia na wycinkę drzew rosnących na nieruchomościach gminnych i prywatnych.
  2. Tworzenie i aktualizacja ewidencji zabytków i pomników przyrody w gminie. Współdziałanie z konserwatorem zabytków.
  3. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  4. Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
  5. Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, w tym przygotowywanie projektów uchwał w sprawie uchwalenia programu opieki nad zwierzętami w gminie.
  6. Współudział w prowadzeniu procedur przetargowych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  7. Analiza możliwości pozyskania dofinansowania realizacji zadań ze źródeł zewnętrznych.
  8. Inicjowanie i rozpowszechnianie informacji o istniejących możliwościach uzyskania wsparcia na realizację planowanych projektów.
  9. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w sprawach pozyskania funduszy zewnętrznych.
  10. Archiwizacja dokumentów z zakresu czynności wykonywanych na stanowisku.
Wymagane dokumenty

1. Życiorys (CV) zawierający przebieg pracy zawodowej oraz przebieg nauki kandydata.

2. List motywacyjny.

3. Potwierdzone przez kandydata kopie dokumentów dotyczące:

a) wykształcenia,

b) stażu pracy,

c) posiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.).

4 .Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystaniu z pełni praw publicznych.

6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata do potrzeb związanych z rekrutacją.

7. Oryginał kwestionariusza osobowego.

8. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.

9. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w pkt II od podpunktu 6 ogłoszenia.

Warunki pracy
  1. Wymiar zatrudnienia: cały etat.
  2. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Rokitnie.
  3. 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa w pięciodniowym tygodniu pracy.
  4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin  dziennie.
  5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno w miesiącu grudniu 2017 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
nie przekroczył 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 9 lutego 2018 r. w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno do godz. 15.00.

Uwagi
  1. Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
  2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r.  poz. 902 z późn. zm.).
  3. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ofercie zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rokitno.
  4. Osoby spełniające wyżej wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej www.ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Załączniki
  • doc pobrano: 37 razy

  • Wybrany kandydat
    Emilia Daniluk
    Uwagi
    Spełnia wymogi formalne

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Emilia Daniluk posiada wykształcenie wyższe wymagane na stanowisku podinspektora, staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego oraz wykazała się lepszą znajomością zagadnień, które będą wykonywane na danym stanowisku pracy.
    Emilia Daniluk
    Uwagi
    Spełnia wymogi formalne

    Katarzyna Markowska
    Uwagi
    Spełnia wymogi formalne

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczuk
    Dodano do BIP dnia 29-01-2018 13:07:08