Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rokitno

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. obsługi organów gminy i kadr w Urzędzie Gminy Rokitno, Rokitno 39A 21-504 Rokitno

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Rokitno Rokitno 39A 21-504 Rokitno
Data ogłoszenia
2017-05-25
Termin składania dokumentów
2017-06-09
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie co najmniej średnie(preferowane wykształcenie wyższe kierunek: administracja).

 

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  6. Staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  7. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Kodeksu pracy oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
  8. Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office, znajomość obsługi urządzeń biurowych.
  9. Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku oraz organizowania czasu pracy, komunikatywność.
  10. Obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.
Zakres obowiązków
  1. Obsługa sekretariatu Urzędu Gminy.
  2. Przyjmowanie korespondencji wpływającej i rejestrowanie jej w Elektronicznym Systemie Obiegu Dokumentów.
  3. Obsługa techniczno-biurowa i kancelaryjna Rady Gminy i jej organów, narad
    i zebrań organizowanych przez Wójta Gminy, w tym prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy.
  4. Organizowanie współpracy z sołectwami.
  5. Prowadzenie spraw  osobowych Wójta, pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych oraz dokumentacji osób odbywających staż
    w Urzędzie Gminy.
  6. Realizacja zadań wynikających z programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami w zakresie działalności pożytku publicznego.
  7. Realizacja zadań w zakresie profilaktyki zdrowotnej.
  8. Archiwizacja dokumentów z zakresu czynności wykonywanych na stanowisku.
Wymagane dokumenty

1. Życiorys (CV) zawierający przebieg pracy zawodowej oraz przebieg nauki kandydata.

2. List motywacyjny.

3. Potwierdzone przez kandydata kopie dokumentów dotyczące:

a) wykształcenia,

b) stażu pracy,

c)  posiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.).

4.Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystaniu z pełni praw publicznych.

6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata do potrzeb związanych z rekrutacją.

7. Oryginał kwestionariusza osobowego.

8. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.

9. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w pkt II ogłoszenia od podpunktu 7.

Warunki pracy
  1. Wymiar zatrudnienia: cały etat.
  2. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Rokitnie.
  3. 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa
    w pięciodniowym tygodniu pracy.
  4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin  dziennie.
  5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno
w miesiącu kwietniu 2017 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 9 czerwca 2017r. w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno do godz. 15.00.
  2. Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane
Uwagi
  1. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r.  poz. 902).
  2. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ofercie zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rokitno.
  3. Osoby spełniające wyżej wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie lub telefonicznie.
  4. Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej www.ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy. 

Wybrany kandydat
Justyna Okseniuk
Uwagi
spełnia wymagania formalne

Uzasadnienie wyboru
Po przeprowadzonych rozmowach i analizie złożonych dokumentów Komisja zdecydowała przedłożyć kandydaturę Pani Justyny Okseniuk na stanowisko podinspektora w Urzędzie Gminy. Pani Justyna Okseniuk posiada wykształcenie wyższe wymagane na stanowisku podinspektora i staż pracy w jednostce samorządowej.
Katarzyna Daniluk
Uwagi
Spełnia wymagania formalne

Justyna Okseniuk
Uwagi
spełnia wymagania formalne

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczuk
Dodano do BIP dnia 25-05-2017 11:08:28