Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rokitno

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor - pozyskiwanie funduszy zewnętrznych i promocja gminy

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Rokitno Rokitno 39A 21-504 Rokitno
Data ogłoszenia
2020-11-20
Termin składania dokumentów
2020-12-04
Wymagane wykształcenie

Posiadanie wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, marketing, ekonomia) ;

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:
  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów dotyczących działalności samorządu terytorialnego – m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących finansowania zadań gminy ze środków zewnętrznych.
  2. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych obowiązujących na stanowisku.
  3. Znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office.
  4. Prawo jazdy kategorii B.
Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań na stanowisku:

W zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych:

  1. pozyskiwanie informacji o możliwych do uzyskania środków finansowych z funduszy zewnętrznych - krajowych i zagranicznych;
  2. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne;
  3. koordynowanie i monitorowanie działań związanych ze zgłoszonymi do dofinansowania ze środków zewnętrznych projektów, prowadzenie ewidencji projektów;
  4. sporządzanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie oraz dokumentacji dla wybranych projektów i przedsięwzięć;
  5. sporządzanie wniosków o płatność dla projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych;
  6. monitorowanie i ocena realizowanych projektów, koordynacja działań w zakresie promocji projektów;
  7. prowadzenie korespondencji dotyczącej projektów z Instytucją Zarządzająca, Wdrażającą i Pośredniczącą oraz z innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu programów, projektów, przedsięwzięć;
  8. współpraca z pracownikami Urzędu Gminy i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia dokumentów programowych i strategicznych;
  9. ogólna znajomość systemu zagadnień związanych ze wsparciem z funduszy zewnętrznych społeczności lokalnej;
  10. udział w planowaniu i przygotowywaniu niezbędnych dokumentów strategicznych służących dla pozyskania i prawidłowego pozyskania środków zewnętrznych;
  11. udział w opracowywaniu programów inwestycyjnych;
  12. współpraca ze społecznością lokalną w zakresie opracowywania i realizowania wspólnych programów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;

W zakresie promocji:

  1. popularyzowanie gminy ze względu na jej atrakcyjność dla potencjalnych inwestorów;
  2. przygotowywanie i promocja ofert inwestycyjnych;
  3. udział w konsultacjach społecznych prowadzonych przez instytucje wszystkich szczebli administracji państwowej i samorządowej dotyczących projektów strategii, programów, planów oraz innych dokumentów strategicznych mogących mieć wpływ na rozwój gminy;
  4. przygotowywanie materiałów promocyjnych do publikacji;
  5. podejmowanie działań na rzecz rozwoju kultury i turystyki na terenie gminy, współpraca w tym zakresie ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi

W pozostałym zakresie:

  1. prowadzenie procedur w celu uzyskania zezwolenia na wycinkę drzew rosnących na nieruchomościach gminnych;
  2. wykonywanie zadań związanych z wycinką drzew rosnących na nieruchomościach prywatnych;
  3. tworzenie i aktualizacja ewidencji zabytków i pomników przyrody
    w gminie, w tym współdziałanie z konserwatorem zabytków;
  4. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r.
    o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
  5. organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi;
  6. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.
    o ochronie zwierząt, w tym przygotowywanie projektów uchwał
    w sprawie uchwalenia programu opieki nad zwierzętami w gminie.
  7. przyjmowanie zgłoszeń w sprawie wałęsających się psów, porzuconych padłych zwierząt oraz eliminowanie zagrożenia i podejmowanie działań prewencyjnych w tym zakresie;
  8. nadzorowanie realizacji gminnego programu usuwania azbestu;
  9. sporządzanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych na wymianę azbestowych pokryć dachowych.
Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. List motywacyjny
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
  3. Potwierdzone przez kandydata „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów dotyczące:
  4. wykształcenia,
  5. stażu pracy,
  6. posiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.).
  7. Oświadczenie o:
  8. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  9. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata
    do potrzeb związanych z rekrutacją,
  11. zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych,
  12. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających
    w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
    z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
  13. o spełnianiu wymagań dodatkowych wymienionych w dziale II ogłoszenia
  14. Kwestionariusz osobowy według wzoru załączonego do ogłoszenia.
  15. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.
Warunki pracy
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. Wymiar zatrudnienia: cały etat.
  2. Miejsce pracy: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A.
  3. 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa w pięciodniowym tygodniu pracy – praca jednozmianowa.
  4. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami.
  5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.
  6. Termin zatrudnienia - od dnia 1 stycznia 2021 roku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno w miesiącu październiku 2020 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy” należy składać do dnia 4 grudnia 2020 roku w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno (skrzynka podawcza przy drzwiach wejściowych) do godz. 15.00 lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno (decyduje data wpływu do Urzędu). Na kopercie należy umieścić adres do korespondencji.

Uwagi
  1. Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
  2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. 1282).
  3. Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ofercie zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rokitno.
  4. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie, telefonicznie lub meilowo.
  5. Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
  6. Osoby, których kandydatura nie została wybrana w postępowaniu konkursowym mogą odebrać swoje dokumenty w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia o wynikach naboru. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

 


Wybrany kandydat
Mariola Moszczyńska zam. Rokitno Kolonia
Uwagi
Spełnia wymogi formalne

Uzasadnienie wyboru
Spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wyższe wykształcenie. Kandydatka wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień merytorycznych dotyczących stanowiska. Predyspozycje w/w osoby gwarantują prawidłowe wykonywanie zadań na stanowisku.
Anna Filipiuk zam. Witulin Kolonia
Uwagi
Spełnia wymogi formalne

Adam Bujalski zam. Janów Podlaski
Uwagi
Spełnia wymogi formalne

Mariola Moszczyńska zam. Rokitno Kolonia
Uwagi
Spełnia wymogi formalne

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczuk
Dodano do BIP dnia 20-11-2020 15:14:22