Podinspektor - pozyskiwanie funduszy zewnętrznych i promocja gminy
Posiadanie wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, marketing, ekonomia) ;
- Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów dotyczących działalności samorządu terytorialnego – m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących finansowania zadań gminy ze środków zewnętrznych.
- Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych obowiązujących na stanowisku.
- Znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Zakres zadań na stanowisku:
W zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych:
- pozyskiwanie informacji o możliwych do uzyskania środków finansowych z funduszy zewnętrznych - krajowych i zagranicznych;
- prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne;
- koordynowanie i monitorowanie działań związanych ze zgłoszonymi do dofinansowania ze środków zewnętrznych projektów, prowadzenie ewidencji projektów;
- sporządzanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie oraz dokumentacji dla wybranych projektów i przedsięwzięć;
- sporządzanie wniosków o płatność dla projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych;
- monitorowanie i ocena realizowanych projektów, koordynacja działań w zakresie promocji projektów;
- prowadzenie korespondencji dotyczącej projektów z Instytucją Zarządzająca, Wdrażającą i Pośredniczącą oraz z innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu programów, projektów, przedsięwzięć;
- współpraca z pracownikami Urzędu Gminy i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia dokumentów programowych i strategicznych;
- ogólna znajomość systemu zagadnień związanych ze wsparciem z funduszy zewnętrznych społeczności lokalnej;
- udział w planowaniu i przygotowywaniu niezbędnych dokumentów strategicznych służących dla pozyskania i prawidłowego pozyskania środków zewnętrznych;
- udział w opracowywaniu programów inwestycyjnych;
- współpraca ze społecznością lokalną w zakresie opracowywania i realizowania wspólnych programów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
W zakresie promocji:
- popularyzowanie gminy ze względu na jej atrakcyjność dla potencjalnych inwestorów;
- przygotowywanie i promocja ofert inwestycyjnych;
- udział w konsultacjach społecznych prowadzonych przez instytucje wszystkich szczebli administracji państwowej i samorządowej dotyczących projektów strategii, programów, planów oraz innych dokumentów strategicznych mogących mieć wpływ na rozwój gminy;
- przygotowywanie materiałów promocyjnych do publikacji;
- podejmowanie działań na rzecz rozwoju kultury i turystyki na terenie gminy, współpraca w tym zakresie ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi
W pozostałym zakresie:
- prowadzenie procedur w celu uzyskania zezwolenia na wycinkę drzew rosnących na nieruchomościach gminnych;
- wykonywanie zadań związanych z wycinką drzew rosnących na nieruchomościach prywatnych;
- tworzenie i aktualizacja ewidencji zabytków i pomników przyrody
w gminie, w tym współdziałanie z konserwatorem zabytków; - realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r.
o cmentarzach i chowaniu zmarłych; - organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi;
- realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.
o ochronie zwierząt, w tym przygotowywanie projektów uchwał
w sprawie uchwalenia programu opieki nad zwierzętami w gminie. - przyjmowanie zgłoszeń w sprawie wałęsających się psów, porzuconych padłych zwierząt oraz eliminowanie zagrożenia i podejmowanie działań prewencyjnych w tym zakresie;
- nadzorowanie realizacji gminnego programu usuwania azbestu;
- sporządzanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych na wymianę azbestowych pokryć dachowych.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
- Potwierdzone przez kandydata „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów dotyczące:
- wykształcenia,
- stażu pracy,
- posiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.).
- Oświadczenie o:
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata
do potrzeb związanych z rekrutacją, - zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających
w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
z obowiązkami wynikającymi z ustawy, - o spełnianiu wymagań dodatkowych wymienionych w dziale II ogłoszenia
- Kwestionariusz osobowy według wzoru załączonego do ogłoszenia.
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Wymiar zatrudnienia: cały etat.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A.
- 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa w pięciodniowym tygodniu pracy – praca jednozmianowa.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami.
- Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych.
- Termin zatrudnienia - od dnia 1 stycznia 2021 roku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno w miesiącu październiku 2020 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy” należy składać do dnia 4 grudnia 2020 roku w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno (skrzynka podawcza przy drzwiach wejściowych) do godz. 15.00 lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno (decyduje data wpływu do Urzędu). Na kopercie należy umieścić adres do korespondencji.
- Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. 1282).
- Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ofercie zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Rokitno.
- Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie, telefonicznie lub meilowo.
- Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
- Osoby, których kandydatura nie została wybrana w postępowaniu konkursowym mogą odebrać swoje dokumenty w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia o wynikach naboru. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodano do BIP dnia 20-11-2020 15:14:22