Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rokitno

Wykonanie strony promocyjnej urzędu oraz przygotowanie filmu promocyjnego

Data ogłoszenia
2020-09-08
Termin składania ofert
2020-09-18 10:00
Treść

Rokitno, dnia 08.09.2020 r.

Zamawiający

Gmina Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno

NIP: 5372354808, REGON: 030237664

Tel. 833453550, Fax. 833453563

e-mail: sekretariat@rokitno.pl 

strona: www.rokitno.pl

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30 000 euro
(postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznie 2004 r. Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8 ustawy))

 

            Gmina Rokitno zaprasza do składania ofert na:

Część I:  wykonanie strony promocyjnej urzędu pod adresem: www.rokitno.pl na bazie jednego z wymienionych poniżej systemów zarządzania treścią (CMS): WordPress, Jomla lub Drupal, oraz świadczenie wsparcia technicznego przez okres roku od momentu odbioru strony przez Zamawiającego;

Część II: przygotowanie filmu promocyjnego, którego treść będzie dostępna dla osób z niepełnosprawnościami prezentującego główne zadania realizowane przez Zamawiającego.

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3            .

 

Istotne warunki zamówienia na część I:

  • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać doświadczenie;
  • w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 2 strony internetowe dla podmiotów publicznych lub 2 strony internetowe spełniające wytyczne WCAG 2, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
  • Do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych usług wraz z referencjami lub opiniami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie.

 

Istotne warunki zamówienia na część II:

  • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać doświadczenie w tworzeniu nagrań video;
  • w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 2 nagrania video w podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
  • lektor języka migowego musi posiadać odpowiednie uprawnienia, takie jak certyfikat Polskiego Związku Głuchych bądź legitymację Stowarzyszenia Tłumaczy Polskiego Języka Migowego lub inne o takiej samej ważności;
  • Do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych usług wraz z referencjami lub opiniami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie, którym będzie dysponował Wykonawca.

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert : 100 % cena.

 

Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia na część I: 31.01.2021r.

Termin realizacji zamówienia na część II: 31.11.2020r.

 

Okres gwarancji: Gwarancja 24 miesięczna od odebrania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego na stronę internetową. Wykonawca udzieli gwarancji, w ramach, której zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad. Maksymalny czas na usunięcie zgłoszonych wad nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od momentu zgłoszenia wady.


Prawa autorskie do przedmiotu zamówienia w ramach umowy zostaną przeniesione na Zamawiającego. Wykonawca nie będzie rościł sobie w późniejszym terminie żadnych praw do dzieła. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie.

Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 18.09.2020. do godz. 10:00 w formie:

1)      pisemnej (osobiście, listownie) na adres: 

Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno

z dopiskiem „Zapytanie ofertowe – wykonanie strony promocyjnej urzędu”

lub/i „ Zapytanie ofertowe – przygotowanie filmy promocyjnego”

2)      elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@rokitno.pl

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.  W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podawania uzasadnienia tej decyzji.

 

Wykaz załączników dołączonych do Zapytania:

Załącznik nr 1    - Wzór formularza ofertowego

Załącznik nr 2a  - Wzór umowy na część I

Załącznik nr 2b  - Wzór umowy na część II

Załącznik nr 3    - Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 4    - Wykaz wykonanych usług

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jacek Szewczukdodano do BIP dnia 08-09-2020 13:49:57