STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I PROMOCJI GMINY
Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja
I. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja).
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów dotyczących działalności samorządu terytorialnego – m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących finansowania zadań gminy ze środków zewnętrznych.
- Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania regulacji prawnych obowiązujących na stanowisku.
- Znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office.
- Prawo jazdy kategorii B.
III. Predyspozycje osobowościowe i umiejętności interpersonalne:
1. komunikatywność i wysoka kultura osobista,
2. odporność na stres, systematyczność i zaangażowanie,
3. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
4. gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
VI. Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
W zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych:
1) pozyskiwanie informacji o możliwych do uzyskania środków finansowych z funduszy zewnętrznych - krajowych i zagranicznych;
2) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne;
3) koordynowanie i monitorowanie działań związanych ze zgłoszonymi do dofinansowania ze środków zewnętrznych projektów, prowadzenie ewidencji projektów;
4) sporządzanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie oraz dokumentacji dla wybranych projektów i przedsięwzięć;
5) sporządzanie wniosków o płatność dla projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych;
6) monitorowanie i ocena realizowanych projektów, koordynacja działań w zakresie promocji projektów;
7) prowadzenie korespondencji dotyczącej projektów z Instytucją Zarządzająca, Wdrażającą i Pośredniczącą oraz z innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu programów, projektów, przedsięwzięć;
8) współpraca z pracownikami Urzędu Gminy i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia dokumentów programowych i strategicznych;
9) ogólna znajomość systemu zagadnień związanych ze wsparciem z funduszy zewnętrznych społeczności lokalnej;
10) udział w planowaniu i przygotowywaniu niezbędnych dokumentów strategicznych służących dla pozyskania i prawidłowego pozyskania środków zewnętrznych;
11) udział w opracowywaniu programów inwestycyjnych;
12) współpraca ze społecznością lokalną w zakresie opracowywania i realizowania wspólnych programów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
W zakresie promocji:
1) popularyzowanie gminy ze względu na jej atrakcyjność dla potencjalnych inwestorów;
2) przygotowywanie i promocja ofert inwestycyjnych;
3) udział w konsultacjach społecznych prowadzonych przez instytucje wszystkich szczebli administracji państwowej i samorządowej dotyczących projektów strategii, programów, planów oraz innych dokumentów strategicznych mogących mieć wpływ na rozwój gminy;
4) przygotowywanie materiałów promocyjnych do publikacji;
5) podejmowanie działań na rzecz rozwoju kultury i turystyki na terenie gminy, współpraca w tym zakresie z gminnymi jednostkami kultury, stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi
W pozostałym zakresie:
1) prowadzenie procedur w celu uzyskania zezwolenia na wycinkę drzew rosnących na nieruchomościach gminnych;
2) wykonywanie zadań związanych z wycinką drzew rosnących na nieruchomościach prywatnych;
3) tworzenie i aktualizacja ewidencji zabytków i pomników przyrody w gminie, w tym współdziałanie z konserwatorem zabytków;
4) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
5) organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi;
6) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, w tym przygotowywanie projektów uchwał w sprawie uchwalenia programu opieki nad zwierzętami w gminie.
7) przyjmowanie zgłoszeń w sprawie bezdomnych zwierząt, porzuconych lub padłych zwierząt oraz eliminowanie zagrożenia i podejmowanie działań prewencyjnych w tym zakresie;
8) nadzorowanie realizacji gminnego programu usuwania azbestu.;
9) sporządzanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych na wymianę azbestowych pokryć dachowych.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
- Potwierdzone przez kandydata „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów dotyczące: wykształcenia, stażu pracy, posiadanych kwalifikacji lub umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.).
- Oświadczenie o:
a) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata
do potrzeb związanych z rekrutacją,
d) zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych,
e) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających
w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
f) o spełnianiu wymagań dodatkowych wymienionych w dziale II ogłoszenia - Kwestionariusz osobowy według wzoru załączonego do ogłoszenia.
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Wymiar zatrudnienia: cały etat.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A.
- 8 godzinna norma dobowa, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa
w pięciodniowym tygodniu pracy – praca jednozmianowa. - Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami.
- Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie
o pracownikach samorządowych. - Termin zatrudnienia - od dnia 1 lutego 2023 roku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rokitno w miesiącu grudniu 2022 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i promocji gminy” należy składać do dnia 26 stycznia 2023 roku w siedzibie Urzędu Gminy Rokitno (pokój nr 17 – I piętro) do godz. 15.00 lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Rokitno, Rokitno 39A, 21-504 Rokitno (decyduje data wpływu do Urzędu). Na kopercie należy umieścić adres do korespondencji.
- Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. 1282 z późn. zm.).
- Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomione pisemnie, telefonicznie lub mailowo.
- Informacja o wynikach naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej ugrokitno.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
- Osoby, których kandydatura nie została wybrana w postępowaniu konkursowym mogą odebrać swoje dokumenty w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia o wynikach naboru.
Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodano do BIP dnia 17-01-2023 11:31:35